Для команди досвідчених фахівців, котрі обслуговують міжнародний аеропорт Херсона, наступив чи не найскладніший час. Адже взимку на півдні України потепління змінюють морози, а з ними приходить ожеледиця. Тож задля безпеки рейсів злітно-посадкову смугу треба дбайливо обробляти спеціальним реагентом, а самі літаки – рідиною проти зледеніння. На невеличкий «Ембрайер» рейсу Херсон-Київ-Херсон її витрачають 220 кілограм, на значно більший «Аеробус» рейсу Стамбул-Херсон- Стамбул – усі 400. І коштує вона недешево, надто враховуючи те, що з коштами сутужно. 
 
— Зараз наш оперативний запас складає десять тонн реагенту й три тонни рідини проти обледеніння літаків. За них ми ще не розрахувалися, та цього ще малувато. Загалом на весь рік потрібно 30 тонн реагенту й 10 тонн рідини, тож ведемо перемовини з постачальниками, аби відпустили нам цю продукцію із відтермінуванням платежу. Адже її вартість – понад мільйон гривень, а такої суми вільних коштів на рахунку наразі ще немає, — зазначив директор комунального підприємства «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук.
 
 
Боротьба із наслідками ожеледиці для міжнародного аеропорту Херсона – вагома стаття витрат. Приміром, у 2019-му на реагент та рідину проти зледеніння корпусів літаків пішло 1,3 мільйони гривень, у теплішому 2020-му – 1,1 мільйона гривень. Протягом нинішнього року в мільйон теж навряд чи «вкладуться».  
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.