Іноді розмітка на дорозі, може бути просто не читається, що приводить деяких водіїв у замішання.
Іноді на дорогах бувають ділянки, де старі розмітки вже стерлися, а нову так і не нанесли. Також бувають ситуації, коли розмітку просто не видно, оскільки вона присипана піском або снігом.
 
У таких ситуаціях виникає закономірне питання, чи може водій бути притягнутий до відповідальності за недотримання вимог такої розмітки. Відповідно до ДСТУ, вимоги розмітки, яку погано видно мають дублювати дорожні знаки: ” на ділянках доріг, де дорожню розмітку важко побачити (сніг, бруд тощо) або не можна відновити, мають бути встановлені відповідні за змістом дорожні знаки” .
 
 
На жаль, ситуації, коли розмітка дублює знаки, зустрічаються досить рідко. Тому якщо розмітку видно гірше, ніж 60% від її початкового стану, вважається, що водій не в змозі розпізнати цю розмітку і, відповідно, може не виконувати її вимоги. Але це теоретично, а на практиці всіх водіїв хвилює питання, а чи буде штраф у такому разі?
 
Все залежатиме від конкретної дорожньої ситуації. Скажімо, якщо водій повернув ліворуч через подвійну суцільну, яка була під снігом, то у нього не було можливості якось дізнатися, що за розмітка знаходиться під снігом, тому штраф від поліції за порушення вимог розмітки буде незаконним. У той же час, якщо в цьому ж місці висів знак, який забороняє поворот ліворуч, то водія вже оштрафують (тільки за порушення знаку, а не розмітки).
_____________________________________________________________________________________

Водіїв попередили про загрозу дефіциту пального

Голландська консалтингова компанія Insights Global повідомляє, що постачання дизельного палива на світовий ринок істотно скоротилися і продовжують знижуватися. Експерти зазначають, що вже спостерігається дефіцит дизеля, який тільки збільшуватиметься.
Наголошується, що за останній тиждень запаси дизеля в Європі скоротилися на 2,5%. В Азії ситуація також погіршується. У 2022 році Китай обмежив імпорт нафтопродуктів, що спровокувало зростання вартості дизеля.
 
Такі види палива, як дизель, не виробляють із легкої сланцевої нафти. Тому США вже запровадили санкції проти компаній, які видобувають важку нафту у Венесуелі та Ірані. При цьому США купують дизель у Росії. Закупівлі виробляються у неймовірно великих кількостях.
Найімовірніше, Росія також буде змушена обмежити постачання дизеля на світовий ринок. Якщо це станеться, то вартість ДП зросте у кілька разів.
 
.
 
Як відомо, вітчизняний ринок нафтопродуктів безпосередньо залежить від ситуації на світовому ринку. Тому якщо виникне дефіцит та зростання вартості дизеля на світовому ринку, український ринок дизеля реагуватиме аналогічно.
.

ЧИТАЙТЕ ТАКЖЕ НА САЙТЕ ТИПИЧНЫЙ ХЕРСОН: За ДТП богатые заплатят в 10 раз больше, чем бедные