Користувачі мобільних застосунків "Приват24" можуть отримувати повідомлення, в яких дублюються платіжки за газ. У НАК "Нафтогаз України" роз'яснили ситуацію з такими ж рахунками, і дали рекомендації.
Про це повідомляє у Facebook НАК "Нафтогаз України".
У коментарях під постом на своїй сторінці адміністратори газопостачальної компанії порадили людям, яким приходять ті самі рахунки (наприклад просто від "Нафтогазу" та від представництва у вашому місті) переглянути дані про стан власного рахунку через інші онлайн-сервіси підприємства.
"Рекомендуємо переглядати актуальну інформацію щодо стану рахунку за допомогою онлайн сервісів нашої компанії, а саме через:
● особистий кабінет,
● чат-боти GASUA у Viber/Telegram або Facebook Messenger,
● або зателефонувавши до нашого контакт-центру", - йдеться у відповіді "Нафтогазу" одному з користувачів.
У компанії звернули увагу, що інформація в сторонніх сервісах може містити некоректні дані.
"Це допоможе уникнути плутанини щодо нарахувань та здійснених оплат", - кажуть у "Нафтогазі".
Також адміністрація радить звертатися до онлайн підтримки Приват 24 для коригування шаблонів для швидкої оплати рахунків за спожитий газ.