В АТ «Херсонгаз» наголошують: працівники підприємства не ходять до абонентів аби зняти показники, надати рахунки, перевірити лічильники, тощо. До квітня поточного року показники лічильників знімають виключно по телефону. Таким же чином нагадують про наявність заборгованості за надані послуги розподілу природного газу.
Виїзди на адреси виконуються лише для ліквідації та усунення наслідків аварійних ситуацій, ремонту пошкоджених газопроводів.
Будьте  обачні й не допускайте у своїх приміщення невідомих осіб!
 
Працівники газової служби мають при собі відповідні посвідчення, переміщуються тільки на спеціалізованих  автомобілях, одягнені у форму  з ознаками АТ «Херсонгаз».
Про подальші  зміни у роботі  АТ  «Херсонгаз» повідомлятимуть заздалегідь.
Для  отримання поточної інформації про стан рахунку або передачі показників лічильника звертайтеся  до кол-центру  за багатоканальним  телефоном (0552) 31-65-55