Клієнт monobank поскаржився, що банк заблокував та не повертає кошти.
Про це він написав на порталі Мінфін.
Так, іноді трапляються ситуації, коли клієнти стикаються з проблемами, пов'язаними з доступом до своїх коштів чи некоректною роботою банківських сервісів. Про таку ситуацію розповів один із клієнтів monobank.
 
"Мав необережність через Монобанк оплатити покупку онлайн в магазині Алло на більш ніж 20 тис. грн Кошти в Моно були списані і зарезервовані банком, що обслуговує магазини Алло. Моє замовлення, як виявилося за три години, я не оплатив в Алло, оскільки гроші не надійшли до них на рахунок: у мене на рахунку немає грошей, у Алло їх теж немає.
За словами чоловіка, в результаті гроші магазин не отримав, а банк на рахунок їх не повертає.
 
 
"Результат: гроші мої не знати де. Магазин їх не отримав, а Моно повертати на рахунок не збирається. Розповідають про якісь 12 днів, тоді начебто як мають повернутися... Списали за секунди, а чекати треба майже два тижні. І ще не факт, що так буде", - додав клієнт банку.
У відповідь на це в monobank пояснили, що з їхнього боку кошти були зарезервовані для подальшого списання.
 
"Тобто кошти знаходяться у нас, поки нам не надійде запит на списання від банку, який обслуговує магазин, або ж запит скасування операції. Якщо ж запит не надходить, то кошти повертаються максимум на 12 день. Це правила платіжних систем. Бачимо, що вже надійшов запит скасування та кошти зараховані на ваш рахунок. Розуміємо, що ситуація неприємна", - уточнили у банку.