Мобільний оператор "Київстар" продовжує відновлювати роботу послуг, проте локальні складнощі й досі виникають.
Про це в коментарі РБК-Україна розповіла прес-служба "Київстару".
 
Які послуги відновлено станом на сьогодні, 17 грудня:
•  голосового зв'язку;
•  роумінгу;
•  мобільної передачі;
•  "Домашній Інтернет";
•  віртуальної приватної мережі (VPN).
 
 
Розпочато відновлення доступу до послуг M2M для бізнес-клієнтів. Зокрема компанія якнайшвидше планує відновити послугу SMS.
"Відновлення роботи послуг відбувається поступово, з дотриманням усіх вимог безпеки. Інформування про 100% працездатність сервісів, компанія буде робити після завершення всіх стабілізаційних заходів. У деяких населених пунктах, зокрема, у Києві, все ще виникають локальні складнощі з доступністю "Домашнього Інтернету", - зазначила прес-служба.
 
На період стабілізаційних заходів послуга мобільної передачі даних може працювати зі зниженою швидкістю.
Що робити, якщо SIM-картка не реєструється в мережі
 
Якщо SIM-картка не реєструється в мережі, необхідно:
•  перезавантажити телефон;
•  можна спробувати ввімкнути та вимкнути "авіа" режим;
•  вибрати мережу "Київстар" в установках телефону.
 
.