Українці масово скаржаться на доставку замовлень з AliExpress через “Нову пошту”. Клієнти звинувачують компанію у втраті посилок та проблемах з розмитненням. А Нова пошта у відповідь відправляє українців за компенсацією до продавців.
Зараз скарги стали більш масовими. Українці не задоволені тим, як “Нова пошта” доставляє іноземні посилки. Найбільше складнощів виникає з доставкою товарів з китайської платформи AliExpress. Про це свідчать повідомлення користувачів у соціальних мережах.
Денис Долгов у Facebook розповів свою історію. У нього близько 10 посилок з Китаю, з них 6 вже доставлені в Україну, але вже кілька тижнів у них стоїть статус Package not accepted by local delivery company (“Відправлення не прийнято місцевою службою доставки”).
За словами Дениса посилки фактично втрачені. Така проблема набуває масового характеру.
Інший отримувач посилок з Китаю Іван Ходаковський стверджує, що згідно з даними компанії посилки потрапили до України, але десь “загубилися”. Водночас AliExpress вказує на труднощі з розмитненням.
Зважаючи на те, що Укрпошта та Міст Експрес доставляють посилки з Китаю як і раніше, то проблема ймовірно пов’язана саме з Новою поштою.
В свою чергу Нова пошта підтверджує проблему. Причина – це необхідність розпломбування і сканування кожної одиниці товару після прибуття до України. А це потребує додаткового часу.
Також в Новій пошті обіцяють звернутися до китайських партнерів, що уточнити місцезнаходження посилок, які ще не потрапили до України.
.
Стосовно відповіді Нової пошти на запити клієнтів, то вони повідомляють різну інформацію. Одним відповідають, що їхня посилка надійде наступною партією із Європи, іншим – поки невідома дата надходження посилки до України. Ми продовжимо стежите за ситуацією що склалася та проінформуємо, якщо будуть зміни.