Автомобільний міст через балку на трасі Одеса-Мелітополь-Новоазовськ біля села Братське в Херсонській області може служити наочним прикладом того, як не треба відновлювати транспортну інфраструктуру. Судіть самі: минулого року тут з’явилася потужна техніка, частину асфальтового покриття демонтували, а шматки склали докупи на узбіччі, виставивши знаки про заборонений проїзд. Відкритою залишилася тільки половина моста, після чого дорожники…зникли. І вже кілька місяців на об’єкті не з’являються. Це дуже обурює автолюбителів: влітку, коли машин багато, напівзруйнований міст перетворюється у таке собі вузеньке горлечко від пляшки, де в очікуванні своєї черги на проїзд вишиковуються довжелезні колони легківок та вантажівок, створюються аварійно небезпечні ситуації. Але біда ще й у тому, що ніхто не може сказати, коли багатостраждальний ремонт доведуть, нарешті, до логічного завершення.
 
Начальник Служби автодоріг Херсонщини Микола Савченко про напівзруйнований міст біля Братського теж знає. Каже, що торік оголосили тендер на його ремонт, який виграла київська фірма. Підрядник узявся до роботи, яку виконав приблизно на третину. А потім почав вимагати аванс, хоча домовлялися про розрахунок по факту виконання робіт. Коли ж бізнесмени упевнилися, що грошей наперед не буде, то згорнули свою діяльність, і вивезли техніку. Міст же так і стоїть у стані «наче після бомбування» (дивись фото).
 
 
За словами Миколи Савченко, зараз із підрядниками ведуться перемовини про необхідність продовжити ремонт. Якщо ж ні, то розривати угоду з ними доведеться через суд, а по тому проводити новий тендер, і підшукувати іншого, добросовіснішого виконавця робіт. А водії тим часом і далі маневруватимуть по вузенькій смужці вцілілого асфальту на мості, і скільки це триватиме – хтозна.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.