Уряд відкрив доступ за межами країни до послуг у сфері державної реєстрації, які надаватимуть дипломатичні установи
 
Кабінет міністрів ухвалив постанову №66 від 24 січня, згідно з якою громадяни України зможуть отримати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану, перебуваючи за кордоном, повідомила у Facebook прес-служба Мін'юсту.
 
 
Це означає, що закордонні дипломатичні установи України наділяються такими повноваженнями:
-проведення державної реєстрації актів цивільного стану;
-внесення змін до актових записів цивільного стану, їх відновлення та анулювання;
-повторна видача свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану;
-видача витягів із Держреєстру актів цивільного стану громадян.
 
Зазначені послуги українці матимуть змогу отримати за кордоном незалежно від місця їх проживання. Йдеться про укладення чи розірвання шлюбу. Також можна буде отримувати свідоцтво про народження та смерть.
 
Перелік іноземних дипломатичних установ, які надаватимуть послуги, має визначити Міністерство закордонних справ.
Постанова Кабміну набирає чинності через 10 днів із моменту її опублікування.
 
.
 
Раніше в органах державної реєстрації актів цивільного стану запрацював шеринг електронного паспорта у додатку "Дія". Подати заяву на шлюб тепер можна без паперового паспорта, а лише з цифровим документом у смартфоні.