В Україні затвердили рекомендації щодо оцінювання результатів навчання школярів 5-9 класів за новою методикою.
Про це повідомляють у Міністерстві освіти та науки.
У рекомендаціях зазначено підходи до оцінювання результатів навчання учнів 5-9 класів. Зокрема, загальні підходи до встановлення результатів навчання учнів та критерії оцінювання у освітніх областях.
Ці критерії мають чотири рівні, причому кожен наступний охоплює вимоги до попереднього та додає нові. Один рівень складається із 3 балів, які в сумі дають 12.
початковий (1-3 бали);
середній (4-6 балів);
достатній (7-9 балів);
високий (10-12 балів).
Окрім того, у документі запропоновано форму Свідоцтва досягнень, яке складається з двох частин:
Характеристика навчальної діяльності, де вчителі лише оцінюють рівень наскрізних умінь учня чи учениці, не виставляючи балів.
Характеристика результатів навчання, де вже виставляють бали за навчальні предмети.
З огляду на різні освітні потреби школярів і поглиблення освітніх розривів, МОН рекомендує вчителям гнучко проводити оцінювання результатів навчання.