Неякісний товар, куплений у супермаркетах чи в інших точках продажу, можна повернути – й отримати гроші назад. Понад те, в окремих випадках грошей можна отримати навіть більше, ніж було сплачено.
 
Про це повідомили експерти "Захисту прав споживачів". Вони наголосили: неякісний товар можна й обміняти. Але лише на аналогічну позицію.
"Якщо товар виявився неякісним і доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача, ви маєте право замінити товар на аналогічний. Чи повернути кошти", – йдеться у повідомленні.
 
 
Коли можна отримати більше грошей, ніж було сплачено
Як пояснили експерти, повернути товар можна навіть якщо ціна на нього змінилася. Річ у тім, що за законодавством, на момент розірвання договору купівлі-продажу споживач має право:
●  повернути суму вказану у чеку – якщо вартість товару зменшилася;
●  повернути суму, вказану на ціннику – якщо ціна товару збільшилась.
 
"Отже, якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу зменшилася, покупець має право отримати повну суму сплачених коштів, вказаних у розрахунковому документі. Якщо ціна товару в день розірвання договору купівлі-продажу збільшилася, споживач має право отримати більшу суму, тобто ту, що зазначена на ціннику", – йдеться в матеріалі.
 
У яких випадках можна повертати товар
При цьому наголошується: повернути товар та отримати гроші можна лише за 2 умов. Зокрема, якщо:
●  він виявився неякісним;
●  доведено, що суттєвий недолік виник з вини виробника, а не споживача.
 
.