В Україні планують посилити відповідальність за порушення правил дорожнього руху. Про це повідомив перший заступник начальника Департаменту патрульної поліції України Олексій Білошицький, пише Економічна правда.
"‎Нами розроблено законопроєкт, який забезпечує посилення контролю за нетверезим керуванням – передбачає обов’язкову евакуацію авто на штрафмайданчик, якщо особа керує ТЗ у стані сп’яніння", – ‎зазначає він.
 
Як повідомляється, водії можуть втратити не лише права, але й машини, які можуть конфіскувати для потреб Збройних сил України – останнє відбудеться у разі керування в стані сп’яніння під час воєнного стану.
 
 
Загалом розглядаються такі посилення санкцій:

У разі дрифту – штраф до 17 тис гривень і позбавлення прав;

У разі перевищення шуму – штраф до 34 тис гривень;

У разі нетверезого керування – штраф до 51 тис гривень, позбавлення прав і конфіскація авто;

У разі керування в стані сп’яніння під час воєнного стану – можливість конфіскації авто на користь Збройних сил України.

Зазначимо, що сьогодні штрафи за водіння у нетверезому стані можуть становити від 17 до 51 тис гривень, залежно від тяжкості порушення.
 
Якщо буде доведено, що водій п'яний, йому загрожує штраф у розмірі 17 тис гривень і позбавлення прав на один рік. Якщо водія спіймають за кермом напідпитку вдруге за рік, штраф зростає до 34 тис гривень, а водій буде позбавлений прав на три роки.
 
За третє порушення протягом року штраф зростає до 51 тис гривень, а водій може втратити права на десять років.
 
.
 
Окрім вищезгаданих посилених санкцій пропонуються законопроєкти, які покликані:

Посилити відповідальність за систематичні порушення правил дорожнього руху;

Посилити вимоги щодо шин – ввести обов’язкові зимові/усесезонні шини зі штрафами за порушення до 8500 грн і позбавленням прав у разі повторних порушень;

Визначити чіткі правила і відповідальності щодо користування електросамокатами та іншим електротранспортом;

Знизити нештрафований поріг з 20 до 10 км/год, ввести чітку градацію штрафів за порушення обмежень швидкості;

Зобов’язати пішоходів використовувати в темну пору доби чи за умов недостатньої видимості світлоповертальні елементи;

В якості альтернативної ініціативи ввести систему штрафних балів для порушників та можливість для громадян фіксувати порушення.

За словами Олексія Білошицького, такі ініціативи повинні сформувати у громадян відчуття невідворотності покарання. Також планується обов’язкове вивчення в школах основ безпеки дорожнього руху.