До Херсона повернувся пасажирський теплохід «Синьовір». Річковий трамвайчик, що знаходився у віданні Нижньодніпровського представництва Адміністрації річкових портів України, три роки працював у сусідній області. Він обслуговував лінію Миколаїв-Корениха, але на неї нещодавно вийшов маломірний приватний річковий трамвайчик. І використовувати на ній теплохід на 242 місця, які від рейсу до рейсу не заповнювалися, стало збитково. Отож, «Синьовір» знову у Херсоні – його пришвартували до причалу № 11 біля річкового вокзалу. Начальник представництва Микола Філін каже, що прибулець у технічно справному стані – потребує хіба косметичного ремонту. Тож наступної навігації його планують експлуатувати для організації водних прогулянок у пониззі Дніпра, разом із теплоходами «Юрженко» і «Машук».  
 
Мінінфраструктури України також визначилося із подальшою долею двох теплоходів типу «Каштан», що знаходяться на майданчику відстою – його херсонці ще називають корабельним звалищем. Корпуси тих судів, котрі були випущені на верфі у Запоріжжі для компанії «Укррічфлот»», справно возили Дніпром пасажирів із чверть століття, тепер поіржавіли ледь не наскрізь, і ремонту не підлягають. Точніше, він обійшовся б дорожче, ніж купівля нового судна. Тому «Каштани» через Фонд держмайна  збираються виставити на аукціон – для продажу на брухт. Втім, на корабельному звалищі знаходяться ще одинадцять теплоходів, тож деякі з них можна викупити для ремонту та експлуатації за призначенням, наголошують річковики.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ