Здавалося б, хіба мало того, що Херсон — лідер антирейтингу з заробітних плат та підвищення тарифів на комунальні послуги? Ще й на додачу місцеві лідери ОПЗЖ ініціювали підняття тарифів на проїзд у громадському транспорті — у два рази на проїзд у комунальних тролейбусах, та на 30% — на проїзд у маршрутних таксі.
 
Таке підвищення — просто ляпас по обличчю містян. Середня заробітна плата у Херсоні станом на липень — 9663 грн (багато хто працює на мінімалку). Враховуючи цей показник, а також графік роботи та стан автопарків херсонських перевізників міська влада мала би виконувати свої передвиборчі обіцянки і з особливою захищати інтереси платників податків.
 
 
Але так сталося, що питаннями транспорта у Херсоні завідує людина. У той час, як лідери партії «Опозиційна платформа – За життя» заявляють про те, що боротимуться з підвищенням тарифів, херсонські представники партії організовано домоглися підвищення тарифів на проїзд у громадському транспорті. Екс-директор міського “Херсонелектротрансу”, нині член виконавчого комітету, який голосував за підвищення Єгор Устинов очолює регіональну парторганізацію у Херсонській області і фактично підставляє свою партію своїми діями, що повністю суперечать тезам ОПЗЖ.
 
Що стосується міського комунального підприємства, Устинов залишив по собі приємника, який тепер очолює “Херсонелектротранс” — Ігоря Житченко. Активно лобіював питання підвищення тарифів спільно з Єгором Устиновим і в.о.заступника міського голови Юрій Стельмашенко. Чи потрібно уточнювати партійну належність останнього?
 
Робіть висновки — транспорт Херсона повністю у руках представників партії ОПЗЖ, які отримують заробітні плати у розмірі 40-60 тис грн щомісячно, працюючи у транспортній сфері Херсона, при цьому лобіюючи підвищення тарифів.
 
.
 
Колишній віце-мер Ігор Пастух коментує, що “Херсонелектротранс” відобразив у своїх звітах 76 млн грн збитків за минулий рік, а при цьому директор підприємства Ігор Житченко виписав собі премію за підсумками роботи у розмірі 24 516 грн.
 
“Депутати фракції ОПЖЗ, перебуваючи в коаліції з партією міського голови, на жаль забули свої передвиборчі обіцянки і займаються банальним набиранням кишень і «виписуванням собі премій за «ДОСЯГНЕННЯ». Досягнення в сфері транспорту, ми, на жаль, бачимо…”, — коментує Ігор Пастух.
 
За здорожчання проїзду проголосували 22 члени виконкому, 1 утримався. Цікаво, що у документі прописано, що нові тарифи діють до 1 вересня 2022 року. Тобто, можемо очікувати, що через рік тарифи на проїзд у Херсоні знову виростуть! При цьому перевізники не дотримуються обіцянок працювати хоча б до 23:00 і навіть не всі транспортні засоби обладнані GPS.
 
 
Варто зауважити, що рішення прийнято на основі розрахунків перевізників. Проте жоден з уповноважених представників міської ради не контролював достовірність цих даних, ба більше – перевізники не надають цю інформацію громадськості, так само як і міська рада, яка наразі виступає співучасником такої антисоціальної дії.