Російські окупанти та колабораціоністи у Херсоні вкотре виставили себе на посміховисько заявою про нібито успішний ремонт Антонівського мосту через Дніпро, пошкодженого внаслідок його обстрілу ракетними снарядами з систем HIMARS. Насправді ж «ремонт» звівся до закладання дірок у прольотах бетонними плитами за допомогою крану. Та й по всьому. Однак постає логічне питання: звідки ті плити взагалі взялися й чи справді можна буде автомобільним мостом після такого «вдосконалення» пересуватися не тільки пішки?
 
За свідченням очевидців, плити до Дніпра транспортували з міжнародного аеропорту Херсона. І таку можливість підтверджує директор комунального підприємства «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук (нині працює дистанційно, в евакуації). Але  в надійності їх використання саме для зміцнення мостової споруди технічний експерт дуже сумнівається.
 
 
«У ході реконструкції злітно-посадкової смуги робітники зняли та складували на спеціальному майданчику близько двохсот армованих бетонних плит типу ПАГ-18. Їх справді можна використовувати для будівництва тимчасових або навіть постійних автомагістралей – приміром, така дорога є на Арабатській стрілці. Однак про експерименти з посиленням ними  мостового покриття мені досьогодні відомо не було. Адже ці плити потрібно не просто вкладати на місце, а попередньо облаштовувати під ними амортизуючий шар піску, і надійно закріплювати. Якщо цього немає, такий спосіб латання дірок виглядає ненадійним», - підсумовував у телефонній бесіді з автором цих рядків Віталій Кучерук.
 
Сама по собі плита ПАГ-18 завширшки у два метри важить 5,4 тонни. Якщо викласти їх у ряд по всій ширині 25-метрового Антонівського мосту, і так закріпити, статичне навантаження одразу зросте на 66 тонн. Якщо до цієї ваги додасться ще й вага основного танку Росії Т-72 (від 41 тонни), чи навіть кількох одиниць, міст цього може не витримати, й танк шубовсне у воду. Якщо ж закладати плитами саме дірки, то такий спосіб виключає амортизацію – шар піску сипати в отвір сенсу не має. Відтак, плита може зсунутися, з тим самим результатом. Окупанти, схоже, це зрозуміли. І поки їхні пропагандисти розповідають казочки «про успішний ремонт» колони бронетехніки РФ рухаються правобережжям Дніпра, уникаючи «майже відремонтованого» Антонівського моста. Та й скільки ті діри в мостовому покритті залишатимуться полатаними, невідомо – адже ракетний обстріл стратегічного об’єкту ЗСУ можуть повторити будь-якої миті.
.