Колаборанти й окупанти у Херсоні посилюють тиск на приватних автоперевізників. Тривалий час вони ніби не помічали місцевих таксистів, дозволяючи їм хоч якось заробляти на прожиття (за ціни поїздки від 60 гривень це складно – пасажирів обмаль). Та після псевдореферендуму таких заробітчан стали теж зупиняти фейкова «міліція» та «податківці», вимагаючи від них оформляти ліцензії російського зразка. Мовляв, після референдуму Херсонщина вже в рф, і всім потрібно мати її документи для ведення бізнесу. А якщо ні, погрожують «конфіскувати» машину. Причому до того подібні випадки були рідкісними: російські ліцензії вимагали переважно від власників мікроавтобусів – без них не пропускали через блокпости на лінії зіткнення.
 
На додачу, заправляти свої машини для таксистів у Херсоні знову стало складніше. Бензин А-95 та дизельне паливо, привезене з Криму, на приватних АЗС є, хоча й не всюди. Але за останні тижні воно подорожчало з 38 до 45 гривень за літр. Професія стає ще й дедалі небезпечнішою: в обласному центрі, а надто у приміських селах значно побільшало військової техніки рф. А її водії часто напідпитку, та й у тверезому вигляді не схильні дотримуватися ніяких правил дорожнього руху. Тож зростає й вірогідність потрапити в аварію з важкими наслідками через зіткнення із такими орками-«шумахерами». 
Не дивно, що більшість херсонських фірм, котрі надавали послуги таксі, свою роботу згорнули. «З 148 таксистів, які працювали за договорами з нашим підприємством до війни, у рейси зараз виходять тільки десять. Але фірма діяльність згорнула до деокупації міста, тож хлопці працюють на свій страх і ризик», - підвів риску директор одного з найбільших колись таких підприємств у Херсоні.