Два автобуси використовуються для перевезення пасажирів на распіареному окупантами маршруті «Сімферополь-Херсон», тобто начебто «легальні» перевізники працюють так само, як перевізники-нелегали.
 
Окупантські медіа-ресурси розповсюдили новину про перший рейс з окупованого Сімферополя в окупований Херсон. Й на відео, яким супроводжувалася новина, можна побачити автобус SIMAZ. А в Херсон пробув автобус TEMSA, до речі, менший за розмірами. Бо великий SIMAZ був заповнений менш, ніж на чверть. Але й менший автобус був заповнений пасажирами десь наполовину. Й на відміну від кримського автобуса херсонський не "прикрашений" Z-свастиками. Мабуть, підприємство-перевізник і водій бояться, що люди можуть й щось важне жбурнути в Z-автобус.
 
 
В херсонських пабліках писали, що автобус кримського перевізника, який вирушив з Сімферополя, довіз людей до пункту пропуску на адмінкордоні між Кримом та Херсонщиною, а після перевірки документів пасажири пересіли в автобус херсонського перевізника. Таку ж схему використовували й перевізники-нелегали, які раніше возили людей в окупований Крим.
 
Але цього разу ймовірно кримські й херсонські перевізники погодилися працювати за схемою нелегалів тому, що впевнені: окупація - це не надовго, і «карма» порушників режиму перетину адмінкордону їм не до чого.
 
Тобто, з великого рахунку, ніякого «відновлення пасажирського сполучення» окупанти не зробили. Лише «легалізували» нелегальні перевезення. І, можливо, причина затримки із теж анонсованим окупантами, але відкладеним «відновленням пасажирського залізничного сполучення» теж в небажанні залізничників після деокупації Херсонщини, а, ймовірно, і Криму мати справу з українськими правоохоронними органами через такі «пасажирські перевезення».

 

 
.