Наприкінці лютого в Україні затверджено та введено у дію Порядок функціонування системи онлайн-моніторингу. Відповідну постанову видав Кабінет Міністрів України згідно з нормами частини 3 статті 12 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор».
.
Про те, що змінюється, та яким чином оновлена система вплине на діяльність українських онлайн-казино, розповіли в Комісії з регулювання азартних ігор та лотерей.
.
Найголовніше — відтепер забезпечується більш комплексний контроль над усіма фінансовими операціями, які проводять азартні оператори. Наприклад, людина виконує вхід та поповнює депозит — ця інформація одразу надходить до ДСОМ. Аналогічним чином система працює, якщо завантажити додаток і поповнити депозит чи вивести кошти безпосередньо в додатку. Система онлайн-моніторингу передбачає передачу інформації до ДСОМ з приводу переважної більшості фінансових операцій:
.
•  прийняття ставки;
.
•  повернення ставки;
.
•  виплата виграшу;
.
•  здійснення виплати;
.
•  обмін коштів на ігрові замінники гривні і навпаки.
.
При цьому передаються не лише фінансові дані, а й ID гравця в системі, дата та час ідентифікації, дані про документ для ідентифікації та інша інформація. Водночас в КРАІЛ зауважують, що вся ця інформація буде передаватися у неперсоналізованому вигляді, за винятком випадків, передбачених законом.
.
Доступ до цих даних матиме лише обмежене коло субʼєктів:
.
•  окремі посадові особи КРАІЛ;
.
•  посадові особи азартних операторів;
.
•  посадовці Мінфіну з відповідним правом доступу;
.
•  деякі з посадовців ДПС та служби Держфінмоніторингу.
.
Як зазначається, головна мета посилення моніторингу над фінансовими операціями клієнтів онлайн-казино (і не тільки) — забезпечення більш якісного та комплексного контролю за діяльністю в першу чергу організаторів азартних ігор. Також в КРАІЛ зазначають, що відтепер є змога більш якісно контролювати роботу грального обладнання та забезпечувати якісніший захист гравців.
.
Це дійсно важливий та потрібний крок, який, ймовірно, потрібно було зробити навіть раніше. Однак відкритим залишається питання діяльності нелегальних онлайн-казино, які де-факто не підпадають під дію українського законодавства. А точніше — грубо його порушують. Забезпечити комплексний фінансовий моніторинг щодо таких операторів фактично неможливо. Тому над цим питанням ще необхідно буде працювати. 
.
До всього сказаного доволі гостро стоїть питання щодо можливої ліквідації КРАІЛ вже цього року. Якщо це станеться, вірогідно, до Порядку функціонування Держсистеми онлайн-моніторингу також доведеться вносити зміни.