Проект, стосовно доцільності якого дискутували кілька років, все ж зрушив з місця. Депутати Херсонської міськради погодилися викупити державні пасажирські теплоходи, які раніше орендували за договором бербоут-чартеру для «дачних» перевезень у пониззі Дніпра. Для цього вони доповнили відповідним пунктом муніципальну програму розвитку міського пасажирського транспорту. І схоже, Мінінфрастуруктури України не проти таку угоду укласти.
 
Начальник Нижньодніпровського представництва Адміністрації річкових портів України Микола Філін каже, що від АРПУ вже отримали вказівку про створення комісії для прийняття річкових трамвайчиків з бербоут-чартеру, та  їх взяття під охорону. Наразі в оренді у міської громади знаходяться п’ять теплоходів «Арарат», «Бештау», «Роман Кош», «Домбай» і «Татри». Але попередньо йдеться про реалізацію тільки чотирьох – усіх, за винятком «Арарату». 
 
 
Орієнтовна ціна кожного  з них складає близько мільйона гривень. Та річковиків турбує не стільки ціна комунального флоту, скільки те, як він переживе «перехідний період».
 
—  Термін дії договору бербоут-чартеру спливає 1 січня наступного року. Та наступного дня після цього продати теплоходи новому власнику не вийде – цей механізм ще треба розробляти за участю Фонду держмайна України. Скільки часу це займе, напевне сказати не можу. Сподіваюся, що теплоходи реалізують до початку нового сезону навігації у квітні наступного року, — підсумував Микола Філін. – Але до виходу на воду флот потрібно готувати заздалегідь, виконавши його огляд та профілактичні ремонти. раніше їх оплачувала міськрада,а тепер незрозуміло, хто візьме на себе ці витрати. Крім того, « у підвішеному стані» опиняються й члени екіпажів, капітани суден. Якщо їм не платитимуть у період простою, вони можуть просто роз’їхатися у пошуках заробітку за кордон чи підшукати іншу постійну роботу на місці. Тож потім укомплектувати команди до навігації може бути складно.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.