Губернатор Херсонщины Юрий Одарченко считает, что предложенные херсонскими пассажироперевозчиками новые цены на проезд в маршрутках (3 грн. днем и 6 грн. ночью) не являются обоснованными и обещает не допустить ситуации, когда на пассажирах будут попросту наживаться.
 
По словам губернатора, проезд в маршрутках может подорожать только на 25 копеек – до 2,25 грн.
 
 
Об этом Одарченко написал на своей странице в «Фейсбуке»:
 
«У Херсоні сьогодні відбулися організовані представниками перевізників громадські слухання щодо підвищення тарифів на проїзд в автобусах міста Херсона.
 
Дані слухання винесли резолюцію, якою звернулися до виконавчого комітету Херсонської міської ради від імені громади міста щодо підвищення тарифів на проїзд з 2 до 3 гривень.
 
.
 
Позиція адміністрація в данному випадку однозначна: підвищення будь-якого тарифу можливе виключно за умови суворого дотримання чинного законодавства. Це означає обгрунтованість кожної копійки, яку всі ми повинні сплачувати за проїзд.
 
Мене дивує позиція, коли перевізники кажуть: "У нас є висновок аудитора про те, що обгрунтований тариф 6 грн з лишком, але ми готові їздити за 3 гривні". Подібні речі підривають довіру до всіх їхніх висновків. Мене дивує: якщо собівартість у них 6 гривень, вони готові їздити за 3, а зараз успішно їздять за 2 - як це можливо з економічної точки зору?
 
Я ще пам*ятаю, як тариф підвищили до 2 гривень, а вони розповідали, що в них собівартість 2 грн. 92 копійки. То коли ж вони брехали?
 
 
Ще більше мене дивує той факт, що представники перевізників домоглися виключення із резолюції вимоги про посилення контролю за якістю. Громадянам пропонують платити більшість, а контроль за якістю вимагають взагалі прибрати.
 
Також представники перевізників висловилися категорично проти дозволу комунальним підприємствам залишити тариф на рівні 2 гривень. Це зрозуміло, бо жителі будуть їздити на дешевих комунальних автобусах, за не дорогих приватних.
 
Існують приблизні розрахунки фахівців адміністрації (вони не остаточні та виключно рекомендаційні), відповідно до яких підвищення вартості пального та запасних частин може призвести до подоржчання проїзду на 10-25 копійок. Тобто гранична обгрунтована ціна становить 2 гривні 25 копійок. Але це без врахування того, що більша частина автобусів в місті використовують газ в якості пального. Крім того, відсутні будь-які об*єктивні данні щодо впливу протяжності маршруту, його завантаженості на ціну.
 
 
Рішення про підвищення тарифу може бути проведено виключно після повного комплексного аудиту ситуації на ринку перевезень міста. В усіх інших випадках я готовий не лише як губернатор, але і як звичайний член громади Херсона оскаржувати подібне.
 
Я не дозволю в умовах майже військового стану окремим ділкам наживатися на громадянах, які просто не мають іншого виходу, як користуватися автобусним сполученням. Монополії мають контролюватися державою. І ми цей контроль забезпечимо.
 
І самі слухання необхідно провести повторно і організатором має виступити міська влада. Проведення має відбутися відповідно до Закону та Статуту, а не таким чином, що лічильну комісію не обирали на слуханнях, а призначав незрозумілий "організаційний комітет", а кількість голосуючих на слуханням була набагато більшою, ніж кількість зареєстрованих.
 

 
Юридичне управління вивчить законність проведення сьогоднішніх слухань як тільки буде готовий їх протокол».