Компанія "Нова пошта" не планує запроваджувати обмеження на переадресацію посилок з післяплатою, незважаючи на численні скарги від підприємців. Як повідомляє "Хвиля", про це свідчать відповіді представників компанії на звернення бізнес-клієнтів у соціальних мережах.
 
Основна претензія підприємців полягає в тому, що отримувачі можуть змінювати адресу доставки посилок з післяплатою без узгодження з відправником, при цьому додаткові витрати на цю послугу покладаються на продавця, а не на покупця, який цю переадресацію ініціював.
 
 
"Розуміємо ваші емоції, але хочемо зазначити, що ми не можемо наразі заборонити клієнтам переадресовувати посилки, адже у кожного можуть виникнуть певні обставини, які потребують цього. Ми взяли ваші слова до уваги та розглянемо цю пропозицію", — відповіли представники "Нової пошти" на одну зі скарг.
 
На пропозицію зробити переадресацію можливою лише після оплати цієї послуги отримувачем компанія також відповіла відмовою: "Ми не можемо обмежувати отримувача в праві самостійно замовляти додаткову послугу переадресації, так само як і зобов'язувати його оплачувати її одразу".
 
Користувачі у коментарях зазначають, що раніше в "Новій пошті" існувала послуга заборони переадресації, але згодом компанія її скасувала.
У відповідь на повторні звернення різних підприємців компанія використовує шаблонні відповіді про "постійне вдосконалення" та "додавання нових можливостей", не пропонуючи конкретного вирішення проблеми.
 
.
 
Представники бізнесу наголошують, що послуга переадресації без згоди відправника є порушенням договірних відносин, оскільки товар до моменту оплати належить продавцю, а не покупцю, і саме продавець є замовником транспортної послуги.