Медики зі служби «103» кажуть, що чи не кожного тижня у тролейбусах обласного центру хтось травмується у штовханині, чи падає під колеса
 
Проїзд у міських тролейбусах для пенсіонерів безкоштовний, але їх мало, і ходять вони рідко, тому за вхід та місця пасажири, надто у годину пік, трохи не б’ються. От і 76-річний городянин разом з онуком влаштували забіг до зупинку, куди саме підкочувався тролейбус маршруту № 8, побоюючись, що наступного надто довго треба буде чекати. До його салону вони таки потрапили, і навіть вільні місця знайшли. Та за кілька зупинок онук подивився на діда, і побачив, що той не дихає.
 
 
Викликали «швидку допомогу», і вона доїхала з підстанції навдивовижу оперативно – всього за три хвилини. Але лікарям залишалося тільки констатувати смерть пенсіонера: його слабке серце не витримало надмірного фізичного навантаження. Медики зі служби «103» кажуть, що чи не кожного тижня у тролейбусах обласного центру хтось травмується у штовханині, чи падає під колеса, і опиняється у лікарні з травмами або ж серцевим нападом. Це й не дивує: коли замість нормальних 90-100 тролейбусів у обласному центрі щодня виходить на маршрути заледве 34-35 обшарпаних «рогатих», то й перегони за «дармовим» проїздом щоразу коштують людям похилого віку чимало здоров’я. А його в них і так залишилося трохи.