Вже традиційно на зимовий період припадає сезон знижок та розпродажів у багатьох інтернет-магазинах в Україні. Марафон знижених цін зазвичай стартує під час Чорної п’ятниці наприкінці листопада й продовжується до середини березня. Однак, як зазначають експерти сайту з промокодами Deshevshe, знижки зазвичай діють не постійно. Й знайти вигідні пропозиції в «проміжні» періоди між акціями буває складніше. Однак це також можливо.
.
Один з варіантів економії — використати купон на знижку з https://deshevshe.net.ua/. Особливість купонів полягає у тому, що вони діють за межами акцій. Тобто якщо наразі акційних пропозицій немає, промокод дасть змогу заощадити декілька відсотків. А часом навіть декілька десятків відсотків.
.
Такі купони діють для різних товарів та послуг:
.
•  техніка та електроніка;
•  косметика та доглядові засоби;
•  одяг, взуття та аксесуари;
•  товари для дітей тощо.
.
Наприклад, якщо використати на сайті MOYO промокод з https://deshevshe.net.ua/coupons/moyo-ua, можна отримати знижку до 50% на деякі категорії товарів. Це дійсно відчутна економія, особливо враховуючи, що якісні сучасні гаджети від провідних брендів коштують доволі дорого.
.
Водночас в Deshevshe зауважують, що покупцям варто пам’ятати про деякі особливості щодо використання промокодів та купонів:
.
1. У більшості купонів та промокодів є термін дії. Якщо ви не встигнете використати їх до вказаного терміну, надалі знижка не активується.
.
2. Здебільшого промокод неможливо застосувати до акційного товару. Тобто якщо обораний товар вже продається зі знижкою, активувати промокод не вдасться — сайт видасть помилку.
.
3. Для одного й того ж товару можуть діяти різні промокоди. Наприклад, один може активувати знижку 10%, а інший — 15%. Тому не варто використовувати перший код, який потрапляє вам на очі. Дуже корисно продовжити пошуки й спробувати знайти ще вигідніші пропозиції. 
.
Також експерти Deshevshe зазначили, що впродовж останнього року українці загалом стали активніше шукати шляхи економії та не так часто роблять імпульсивні покупки, як раніше. Це пов’язано не лише з повномасштабною війною та зниженням купівельної спроможності, а й загалом зі зростанням обізнаності українців в питаннях інтернет-покупок. Даний тренд активізувався ще в період пандемії Covid-19 у 2020 році, коли кількість саме онлайн-замовлень стрімко зросла. Адже значна кількість офлайн-магазинів або взагалі не працювали, або працювали з обмеженнями. Тому зараз українці є набагато більш «діджиталізованою» нацією, ніж ще кілька років тому.
.
Онлайн-сервіс Deshevshe публікує найвигідніші промокоди та бонусні пропозиції від вітчизняних та іноземних магазинів, туристичних та кредитних агентств, а також низки інших організацій.