Із несподіваною перешкодою зіткнулися працівники фірми, яка реконструює злітно-посадкову смугу у міжнародному аеропорті Херсона. Знявши бетонні плити на об’єкті, будівельники виявили, що глинисті ґрунти під ними геть мокрі. Спершу було незрозуміло, звідки та волога взялася – чи то природне джерело десь пробилося, чи сталося щось інше.
 
Тож грунт стало необхідно вийняти, оскільки на вологу глину покласти шар нового асфальтобетону було б порушенням технології. І лише коли грунт видалили на глибину до 1,67 метра, і далі він пішов уже сухий, дійшли висновку: це ніяке не джерело, а ґрунтові води, які потрапили сюди через тріщини між плитами, і розмочили глину. Тож її довелося вивезти (зробили шар обвалування на сусідньому аеродромі військових вертолітників). А навзамін котлован засипали щільним піском, спеціально для цього придбаним у Миколаївській області, каже директор комунального підприємства «Херсонські авіалінії» Віталій Кучерук.
 
 
 
Утім, без подібних викликів та проблем не обходиться жодне масштабне будівництво. Тому працівники летовища не поспішають прогнозувати, коли саме реконструкція завершиться, й міжнародний аеропорт повністю відновить свою роботу. Хоча провідні компанії, які раніше обслуговували рейси з Херсона, вже ведуть перемовини про відновлення авіасполучення.
 
 
.
 
Скажімо, ірландський лоукостер Ryanair  висловив готовність почати продаж квитків на пасажирські рейси Херсон-Відень, збираючись виконувати по два таких вильоти на тиждень з 2 січня 2022 року. Звісно, бажання «застовпити місце» й скористатися оновленою інфраструктурою летовища цілком логічне. Та не факт, що саме в перші дні нового року аеропорт вже буде остаточно готовий приймати й відправляти «борти». В усякому разі, дирекція КП «Херсонські авіалінії» гарантій поки не дає.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.