Оце так: власниця карткового рахунку у Херсоні втратила заощадження, бо…дуже хотіла їх зберегти. 64-річній жінці подзвонили на мобільний телефон. І незнайомка представилася працівницею служби безпеки банку, який емітував картку. Вона стривожено поінформувала: мовляв, реквізити картки з паролем викрали, і гроші з неї будь-якої хвилини можуть зняти зловмисники. Аби цього не сталося, «доброзичливиця» порадила терміново перерахувати їх з карткового, на інший рахунок, і тут же надала його реквізити. Городянка пораду виконала,  переказавши туди 4894 гривні. Та звідти вони тут же «випарувалися», й телефонний номер співбесідниці відповідати перестав. Лише по тому жінка допетрила, що її обвели круг пальця зловмисники, й побігла писати заяву до поліції.
 
А там таких заяв уже повнісінько: адже телефонні шахраї, котрі представляються відповідальними співробітниками тих чи інших підрозділів фінансових установ, виходять на зв’язок із потенційними жертвами щодня. Причому таких жертв уже не десятки – сотні! Все тому, що обивателі забувають чи не знають нехитрого правила: справжні працівники банків не ведуть телефонних перемовин з клієнтами про грошові операції. І тим більше,  не випитують кодів до карток.
Сергій ЯНОВСЬКИЙ.