Від початку цьогорічної весни податківці проводять моніторинг надходження коштів на банківські рахунки деякої категорії українців. Йдеться про громадян, які займаються онлайн-торгівлею. Лише за місяць Державній податковій службі вдалось виявити 11 тисяч українців, що активно торгують в Інтернеті.
Про це повідомляє пресслужба платформи Опендатабот.
Як відомо, проведення зазначеного моніторингу здійснюється завдяки впровадженню нового засобу контролю. А саме, йдеться про надання Державній податковій службі доступу до Системи обліку даних РРО. У підсумку податківці отримали можливість відстежувати фізосіб та підприємців, яким регулярно надходять кошти, та які, водночас, не здійснили реєстрацію підприємницької діяльності або не користуються касовими апаратами.
Лише у період з 1 по 20 березня поточного року податківці вдалось відстежити 1,4 мільйона транзакцій. Загальна сума цих переказів сягала 1,6 мільярда гривень. Окрему увагу фахівців ДПС привернули 11 тисяч громадян, які отримали на свої рахунки понад 50 переказів від початку поточного року..
Водночас за статистикою, оприлюдненою Опендатабот, протягом зазначеного періоду на кожного громадянина, який потрапив під моніторинг, в середньому припадало по 127 переказів. Однак є й ті представники онлайн-торгівлі, на чиї рахунки надійшло і декілька сотень переказів. У середньому сума однієї такої транзакції сягала 1 142 гривень.
Поки що податківці не застосовували жодних методів впливу до зазначених осіб. Однак наслідки несанкціонованої підприємницької діяльності можуть бути доволі серйозними. Зокрема, цій категорії підприємців може бути призначено штраф на суму від 17 000 до 85 000 гривень з одночасною конфіскацією майна. Водночас із таких осіб може бути стягнуто до 200% вартості товарів, вже реалізованих без використання РРО.
.
Загалом податківці відстежують громадян, на рахунки яких регулярно надходять перекази за товари або послуги, а також фізичних осіб-підприємців, які не здійснили реєстрацію касового обладнання. Проте, як зауважується у повідомленні, фахівці ДПС не звертають увагу на разові реалізації особистих речей українців, які здійснюються через такі платформи як OLX або маркетплейси.